strona Januusa

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Start Pomysły / propozycje Cue bidy łączone - Po otwarciu 1kier

Cue bidy łączone - Po otwarciu 1kier

Email Drukuj PDF
Spis treści
Cue bidy łączone
Po otwarciu 1kier
Po otwarciu 1pik
Wszystkie strony


* * * * *

(pas)   1♥   pas    ?  

2♠(!) = 1/ 6+♠ 13+PC
                2/ krótkość ♠ [Duo-Splinter],  (8)9(10) PC z 4-fitem
                   3/
  fit i wartości w kolorach  sąsiadujących, INV+
                       4/ fit i wartości zgrupowane w jednym kolorze AKD(x), INV+

...

2BA! = zainteresowanie, silna ręka, przesądza końcówkę nawet w wariancie /2/

3♣/!= przejściowe, w zasadzie wartości w licytowanym kolorze, średnia ręka

3 = słabe, niezależnie od wariantu, NF

2BA

2BA! = zainteresowanie, silna ręka, przesądza końcówkę nawet w wariancie /2/

3♣! = wartości w ♣ i - wariant /3/

3! = wartości w i - wariant /3/

3! = wartości w i ♠ - wariant /3/

3♠! =  wartości w ♠ i ♣ - wariant /3/ albo wariant /2/ krótkość ♠

3BA! =przejściowe

4♣! = wariant /3/

4! = wariant /3/ z krótkością

4 = wariant /2/, do gry

3BA! = 6.♠ bez fitu , 13+PC - wariant /1/, F1

- licytacja jest sforsowana do 4BA, które nie jest Blackwoodem

4♣/! = cue-bid, uzgadnia ♠

4 = 6+ bez 2-fitu ♠, NF

4♠(!) = 2-fit ♠, brak zatrzymań w kolorach młodszych

4BA = inne układy, coś w rodzaju 1-5-(3-4), NF

- Otwierający wskazał już na nadwyżki odzywką 2BA

4♣/! = zgrupowanie honorów w kolorze licytowanym, fit - wariant /3/

4(!) = zgrupowanie honorów w ♠, z fitem  - wariant /3/

3trefl/karo

3♣/! = przejściowe, w zasadzie wartości w licytowanym kolorze, średnia ręka

3 = wariant /2/, lub słaby /3/ albo /4/

3♠ = 6.♠, wariant /1/, GF+

4 = silniejszy  wariant /3/ albo /4/ (z fitem ), do gry

3kier

3 = słabe, niezależnie od wariantu, NF

PAS = wariant /2/, lub słaby /3/ albo /4/, jeżeli mamy obawy o realizację 10 lew w

3♠ = 6.♠, F1

3BA(!) = do gry, z fitem , dopuszczalne na zapis maksymalny

4 = do gry, początkowo mieliśmy na celu zagranie gry premiowej


3♣(!) = 1/ 6+♣ 13+PC
                 2/ krótkość ♣ [Duo-Splinter],  (8)9(10) PC z 4-fitem
                      3/  wartości w kolorach przedzielonych, INV+

3! = zainteresowanie, przesądza końcówkę nawet w wariancie /2/

- w tym przypadku musimy liczyć się z tym, że po rebidzie 3♠ wylądujemy w końcówce

3! = wartości w i ♣ - wariant /3/

3♠! = wartości w ♠ i - wariant /3/  

3BA(!)= 6.♣ bez fitu , 13-15 PC - wariant /1/, NF

4♣ =  6+♣ bez fitu , 16+PC - wariant /1/, GF+  

3 = słabe, do wariantu /2/ lub /3/, NF

- w szczególności gdy wariant /3/ z wartosciami w  ♠ i nie jest dla nas dość przekonujący

3♠! = cue-bid, 6+♣ bez fitu , 16+PC - wariant /1/, GF+

3BA = wariant /1/, do gry

4♣ = 6+♣ bez fitu , 16+PC - wariant /1/, GF+

4 = z fitem, do gry, jeżeli mieliśmy większe aspiracje



Poprawiony: sobota, 26 grudnia 2015 19:51  

Prywatna strona poświęcona tematyce brydżowej.

Wyraża wyłącznie własne poglądy autora.