dysponujemy siłą 28-32 PC, są więc szanse na grę premiową, ale raczej wtedy, gdy żadna z rąk nie jest minimalna
3♣/♦ = 5. licytowana (z założenia bez 4. starszej), bez krótkości, GF
3♦/♥/♠(!) = góra otwarcia, wartości w kolorze
3BA = do gry, dolna granica otwarcia
3♥/♠ (!) = dwuznaczne: krótkość w kolorze licytowanym (1-3)-(4-5) albo 5-4 w starszych z licytowaną 5.
3♠! (po 3♥) = A(x) lub wyłączenie w ♥, stwarza szansę gry premiowej w młodszy
3BA = wariant ze starszymi, NF
4♣/♦ (!) = uzgadnia kolor i pyta o wartości
3BA = wartości w kolorze krótkości partnera, NF
4♣/♦ = licytowana krótkość na obu starszych
4♥ = (5-4)-2-2 z licytowaną uprzednio 5. starszą
3♠ (!) = dwuznaczne: krótkość w kolorze licytowanym 1-3-(4-5) albo 5-4 w starszych z licytowaną 5.♠
po tym rebidzie mamy mniej miejsca na wymianę informacji, więc uzgadniamy kolor do wys 4BA
3BA = wartości w kolorze krótkości partnera, NF
4♣/♦ = licytowana krótkość na obu starszych
4♥ = (5-4)-2-2 z licytowaną uprzednio 5. starszą
4♣ (!) = bez zatrzymania w kolorze krótkości
4♦ = 5.♦, GF
4♥ (!) = wariant z licytowaną uprzednio 5. starszą, dół odpowiedzi
4♠! = uzgadnia ♣, pyta o wartości
(tak zyskujemy więcej miejsca na sprawdzenie wartości niż przez 4BA)
4BA = wariant z licytowaną uprzednio 5. starszą, góra odpowiedzi
3BA = w składzie zrównoważonym bez 4 starszej i 5 młodszej, różny od 3-3-(3-4), a więc praktycznie tylko (2-3)-4-4, NF
4♣ (!) = uzgadnia ♣, ręka nie minimalna, pyta oo wartości
4BA (!) = ogólny inwit szlemikowy, ręka maksymala - "jeśi też masz górę, to pokaż jeszcze wartości", NF