Spis treści |
---|
Koneser (10) - spotkanie z mocą |
Odpowiedź 1pik |
Odpowiedż 1BA |
Metoda Szuflada |
Odpowiedź 2trefle |
Odpowiedź 2karo |
Odpowiedź 2kier |
Odpowiedź 2pik |
Odpowiedź 2BA |
Wszystkie strony |
Strona 6 z 9
* * * * *
Podobne zasady obowiązują przy odpowiedzi 2♦:
1/ 6+♥ w sile do 12 PC
2/ 6+♦ w sile 13+PC
3/ 5+♣ i 5+♦ na 11/12 PC
1♣ |
pas |
2♦(!) |
pas |
2♥(!) | pas | ? |
PAS = wariant /1/ - do gry
2♠! = 5+♣ i 5+♦ na 11/12 PC
2BA! = 6+♥ na 7/8 PC
3♣! = 6+♦ ręka niezrównoważona., 13+PC, GF
3♦! = ponowny transfer - 6+♥ na 9/10 PC
3♥ = 6+♥ na 11/12 PC, INV
3♠(!) = 6+♦ bez 4. bocznej, 16+PC
3BA = 6.♦ bez 4. starszej, 13-15 PC, NF
« poprzednia |
---|