Spis treści |
---|
Koneser (10) - spotkanie z mocą |
Odpowiedź 1pik |
Odpowiedż 1BA |
Metoda Szuflada |
Odpowiedź 2trefle |
Odpowiedź 2karo |
Odpowiedź 2kier |
Odpowiedź 2pik |
Odpowiedź 2BA |
Wszystkie strony |
* * * *
Przy odpowiedzi 2♥ mamy dość ważną modyfikację wariantu /3/ :
1/ 6+♠ do 12 PC
2/ 6+♥ w sile 13+PC
3/ 5. młodsza w sile 13-15 PC, nie wyklucza 4. starszej
1♣ |
pas |
2♥! |
pas |
2♠(!) | pas | ? |
PAS = do gry
2BA! = 6+♠ 7/8 PC, INV
3♣ = 5.♣ na 13-15 PC, INV
3♦ = 5.♦ na 13-15 PC, INV
3♥ = > 6+♠, 9/10 PC
3♠ = 6+♠, 11/12 PC, INV
3BA = 6.♥, 13-15 PC
4♣/♦! = cue-bid, 6+♥, 16+PC, GF+
Uwaga! W ten sposób mamy rozwiązane odpowiedzi z
Powyższe oznacza, że z takim składem i siłą nie odpowiadamy transferem na kolor starszy na wys. 1.
« poprzednia |
---|