Spis treści |
---|
Splinter |
Wersja mini (Duo) |
Po otwarciu 1 kier |
Po otwarciu 1 pik |
Wszystkie strony |
A oto podsumowanie, jak wszystkie trzy Splintery możemy wmontować w nasz system.
Po otwarciu 1♥:
2♠! = 8/9 PC i krótkość ♠, albo 6+♠ na 13+PC, [Duo-Splinter]
2BA! = 14/15 PC, jakieś wartości (wysoki honor) w ♠, nie zachęca więc do 4.♥
3♣/♦! = jakieś wartości, 14/15 PC, zachęcające
3♥ = 12/13 PC - powrót na kolor uzgodniony, nic nie mówi o ♠, signoff
3♠ = przyjęcie inwitu z 16/17 PC, choć wartość w ♠
"dobre" wartości to A lub D - pierwszy jeśli trafia do singletona, drugi nie ma wielkiej wartości do krótkości ale wiele znaczy trafiając do koloru partnera
3BA = 16/17 PC dobre wartości w ♠, „mogę grać 3 BA”
4♥ = przyjęcie inwitu, przy pełnym wyłączeniu (bloki/fit w ♠) już z 14+PC
2BA! = "Ostatnie 2BA", 14+PC z fitem, przejmujemy inicjatywę
3♣/♦! = krótkość ♣/♦ albo 6+w licytowanym na 13+PC [Duo-Splinter]
3♠! = jakaś krótkość, fit ♥, 10/11 PC
3BA! = ® pytanie
4♣/♦/♥! = krótkość ♣/♦ albo ♠ (4♥), siła 10/11 PC
4♥ = brak zaiteresowania wyższym kontraktem, do gry
3BA/4♣/♦! = krótkość ♣/♦ albo ♠ (3BA), siła 12/13 PC
* * * * *
« poprzednia | następna » |
---|